Müşterilerimiz tarafından sıkça sorulan soruları bu başlık altında topladık. Aşağıdaki bölümlerden merak ettiklerinizi öğrenebilirsiniz.

 

Ürünleriniz orijinal mi?

Ürünlerimizin tamamı 925 ayar gümüşten üretilmiş olup tescilli markamızın ürünleridir ve orijinallik garantimiz altındadır. Herhangi bir kuyumcuya giderek orijinalliklerini doğrulayabilirsiniz.

Ürünleriniz garantili mi?

Tüm ürünlerimiz markamızın orijinallik ve ömür boyu bakım-onarım garantisi altındadır. Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünlerde herhangi bir problem yaşamanız halinde ürünlerinizi bize kargo yoluyla ulaştırabilir, hiçbir ücret ödemeden bakım ve onarımını yaptırabilirsiniz.


Parmak ölçümü nasıl öğrenebilirim?

Parmak ölçünüzü ''Yüzük Ölçünüzü Öğrenin'' linkindeki yönergeleri izleyerek öğrenebilirsiniz.

 

Yüzük siparişi vermek istiyorum. Parmağıma uymazsa ne olacak?

Sipariş verdiğiniz yüzükler, belirttiğiniz ölçülere göre özel olarak üretilmektedir ve ölçü garantimiz altındadır. Olası bir ölçü probleminde ürünü bize göndermeniz halinde ürününüz istediğiniz yeni ölçüye göre tekrar ayarlanarak tarafınıza geri gönderilmektedir.

 

Kredi kartı bilgilerimin güvenliği nasıl sağlanıyor?

Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması ile ilgili süreç, son teknoloji güvenlik sistemleri sayesinde maksimum güvenlik altında gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliği sağlamak amacıyla çok sayıda bileşenin yanında, 3D Secure kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem amacıyla aktif olarak kullanılmaktadır. Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kişi, kurum veya kuruluş, hiçbir şekilde bilgilerinize ulaşamamaktadır. SSL sertifikası sayesinde sadece ödeme sayfası değil, sitenin tüm sayfaları şifreli bir şekilde korunmaktadır. Ödeme işlemi esnasında kart bilgileri doğrudan banka sistemine iletilmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir. Sistemin sağladığı yüksek güvenlik olanakları sayesinde aktarılan kart bilgilerine tarafımızdan dahi erişilmesi mümkün değildir.

  

Kredi kartlarına taksit seçeneği sunuyor musunuz?

Kredi kartlarıyla ilgili çıkarılan son kanuna göre gümüş ve altın ürünlerinde taksit olanağı kaldırılmıştır. Bu nedenle maalesef kredi kartlarına taksitlendirme yapılamamaktadır.

 

Siparişim ne zaman elime ulaşır?

Sipariş süreciniz tamamlanıp ödemeniz onaylandığı anda kargo süreciniz başlamış olur. Bu aşamadan sonra siparişleriniz aynı gün kargo yapılarak satın aldığınız ürün anlaşmalı kargo şirketimiz tarafından en geç 2-3 iş günü içerisinde Türkiye'nin her noktasına ulaştırılmaktadır.

 

Siparişimin kargo takibini nasıl yapabilirim?

Siparişinizin kargo durumunu hesabım sayfasından öğrenebilirsiniz.

 

Satın aldığım ürünü iade etmek veya değiştirmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

İade ve değişim şartlarıyla ilgili gerekli bilgilere ''Teslimat & İade Şartları'' linkinden ulaşabilirsiniz.

 

Siparişimin hediye kutusunda gönderilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?

Silverplus.com.tr üzerinden yapacağınız tüm alışverişlerinizde satın aldığınız ürünler özel hediye kutularıyla gönderilmektedir. Hediyenizi sahibine şık bir şekilde sunmanız için gönderileriniz titizlikle paketlenmektedir.

 

Sipariş verdiğim ürüne isim, tarih vb. özelleştirmeler yapmanızı istiyorum. Ne yapmalıyım?

Bu konudaki tüm taleplerinizi sipariş anında ödeme sayfasında bulunan ''Sipariş Notu'' bölümüne ekleyebilir, bize ulaştırabilirsiniz.

 

Siparişim hakkında özellikle iletmek istediğim bir konu var. Bunu nasıl iletebilirim?

Ödeme sayfasında bulunan ''Sipariş Notu'' bölümüne siparişleriniz hakkında tüm taleplerinizi ekleyebilir, bize ulaştırabilirsiniz.